Klacht: afzuigunit plaatsen

op 30 augustus 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

afgelopen week 26-09 hebben ze de keuken geplaatst. de afzuigunit pastte niet. deze hebben wij een dag later gewijzigd en 29-08 gebeld voor een nieuwe afspraak om de monteur langs te laten komen. belt de klantenservice op dat het eerst volgende gaatje 19-09 is. duurt veel te lang. wij wonen in appartementencomplex en kunnen niet zonder afzuigkap koken.

als de monteur eerder langs komt zoals beloofd. monteur zou nl deze week nog langs kunnen komen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 30 augustus 2016 om 21:56 geantwoord

Beste mevrouw van Meer,

Wat ontzettend vervelend te vernemen dat het bezoek van onze monteur niet volgens afspraak door kan gaan. Ik begrijp dat het erg lastig is en zal er voor zorgen dat onze klantenservice morgen direct contact met u op neemt, zodat de afspraak wellicht vervroegd kan worden.

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door kjmvanmeer