Klacht: Afzetters geldwolven techem

op 05 oktober 2016 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Vorig jaar een afrekening van meer dan 500 euro gehad om bij te betalen. Dit terwijl ik 40 uur werk en maar 3 avonden per week thuis was. Ra Ra hoe kan dat. Div mails telefoontjes gepleegd maar geen reactie. Niet van techem en njet van de vve. Nu jaar later krijg ik een brief dat ze de Meter opnieuw moeten verzegelen maar deze zit er gewoon op en de verzegeling zit nog gewoon verzegeld. Ik moet maar halve dag vrij nemenn en waarschijnlijk ook voor deze kosten opdraaien. Help wie houdt dit bedrijf een keer tegen om hardwerkende mensen van hun geld te beroven!!!!

Als ik geen extra kosten meer ontvang en geen dagen vrij hoef te nemen en ze uitzoeken hoe het komt dat mijn rekening meer dan 500 euro was terwijl ik niet thuis was. En het liefste die kosten terug zie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Heeft op 07 oktober 2016 om 12:32 geantwoord

Klacht word op opgelost gezet terwijl.er niks is gedaan. Ben hier al 2 jaar mee bexig en na geen reacties en geen. Oplossingen of ijken van meters (tenzij ik zelf betaalde) mag ik wel wat meer verwachten

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 06 december 2016 om 13:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Noelledb