Klacht: Afwezigheidsbericht terwijl iemand thuis was

op 20 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

We verwachtten een pakketje dat geleverd zou worden via DPD. toen we ’s avonds nog niets gehoord hadden zijn we in de brievenbus gaan kijken waar doodleuk een afwezigheidsbericht in zat, dit terwijl er de hele dag iemand thuis was.
Dat lijkt dus sterk op overhaastheid van de bezorger. Nu kunnen we het pakket gaan afhalen in een krantenwinkel helemaal uit de richting, waar we moeilijk geraken gezien onze jobs.

Als DPD het pakket nogmaals zou proberen leveren. Dit wordt echter moeilijk, gezien ik al een klacht naar hen gestuurd heb die ze "zullen trachten verwerken binnen de 2 werkdagen". Dan vertrekken wij echter op vakantie, en hebben het pakket écht nodig tegen dan.
Daarom zal ik pas écht tevreden zijn als ik nooit meer beroep hoef te doen op DPD..

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

5 maanden geleden - Goedemiddag Bart, Bedankt voor uw bericht. Ik wil dit graag voor u nakijken. Echter kan ik met uw adresgegevens geen pakket terugvinden. Kunt u een 14-cijferigpakketnummer sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Mary

Alle klachten die gemeld zijn door bartrom