Klacht: Afspraken worden niet nagekomen en oplossing wordt niet geboden.

op 07 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

– woensdag gestrand. ‘S avonds gemeld.
– donderdag zou transporteur komen. Divers malen ANWB gemeld. Transporteur meldt steeds geen bevestiging te hebben. ANWB meldt dit wel gegeven te hebben, maar later blijkt dat ze de afstand naar Trondheim te ver vonden en geen garage in de buurt konden vinden.
– waarde van auto zou minder zijn misschien dan repatriëring. Later geeft Matthijs (ANWB) ander informatie.
– Vrijdag zou auto naar goede garage gaan en zou zelfde dag de auto klaar zijn. Garage houder zegt dat dit niet waar is. De auto is later dan afspraak en de garage heeft niet veel tijd meer.
– Tijdens transport moesten wij in onze eigen kouden auto zitten, op de vrachtwagen. Rare situatie.
– ANWB heeft het telkens over een olie lekkage, wat niet waar is. Dit blijkt verkeerd in het systeem staan, omdat de verkeerde ‘ code ‘. Is meegegeven.
– Onderdeel zou er maandag per express zijn, wat niet zo is volgens de garage.
– Maandag weer paar keer gevraagd om mogelijkheden te onderzoeken voor repatriëring maar ANWB weet dan niet ‘ hoe het zit met het bestelde onderdeel’.
– 2x wordt er aangegeven dat ze het neerleggen bij de desbetreffende collega maar die is druk met ‘ gevallen zoals u’ .

Het lijkt me toch wel dat ik vandaag met ANWB zou moeten kunnen uitzoeken of ik repatriëring krijg ondanks het onderdeel wat ik gewoon betalen wil.

Wat de mogelijkheden zijn op repatriëring .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Basanwb