Klacht: afspraken niet nakomen en verkeerde informatie geven

op 09 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

TV aanbieding, maa in de winkel geen voorraad. Geen probleem volgens de medewerker, gewoon via internet bestellen. Idd de volgende dag in huis maar zonder afstandsbediening en kabels. Zou de volgende dag worden omgeruild, maar koerier kwam hem alleen ophalen en had geen nieuwe mee. Weer bellen, maar zou de volgende dag verholpen worden. Weer geen TV de volgende dag. Weer bellen, maar dat klopte omdat de retour nog niet was verwerkt. Wisten ook niet hoe lang dat ging duren… Maar in de winkel zou wel voorraad zijn. Dus ik naar 2 winkels geweest, maar allebei geen voorraad. Nu helemaal klaar na uren in de wacht en op op en neer rijden en bij Bol besteld. Hopelijk nu wel de volgende dag compleet geleverd.
Dat dingen mis kunnen gaan snap ik, maar blijkbaar is er niemand bij de Mediamarkt in staat het probleem op te lossen. Helpdesk sucks

Laat ze me maar het gevoel geven dat ze daadwerkelijk het probleem snappen en willen oplossen. Begrip alleen is niet genoeg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]