Klacht: afspraken niet nakomen

op 05 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

gisteren kaart op de deurmat:”morgen bezorgen wij uw pakket, er moet een volwassene aanwezig zijn om te tekenen” ik gebeld hoe laat ik ze ongeveer kan verwachten: ” mevrouw het pakket komt in de ochtend in ieder geval voor 11.30″ prima dan zorg ik er voor dat ik de hele ochtend thuis ben. inmiddels is het 13.30 maar nog steeds geen bezorger. Moet ik dan echt de hele dag hier op gaan wachten?

ik bel achter het bezorgmoment aan, en moet hier voor betalen dat vind ik al vreemd, dat er dan vervolgens incorrecte informatie word verschaft ,frustreert mij!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:49 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 22 april 2017 om 23:06 geantwoord

Dit is een reactie geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door A J