Klacht: afspraken niet nakomen

op 05 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren kaart op de deurmat:”morgen bezorgen wij uw pakket, er moet een volwassene aanwezig zijn om te tekenen” ik gebeld hoe laat ik ze ongeveer kan verwachten: ” mevrouw het pakket komt in de ochtend in ieder geval voor 11.30″ prima dan zorg ik er voor dat ik de hele ochtend thuis ben. inmiddels is het 13.30 maar nog steeds geen bezorger. Moet ik dan echt de hele dag hier op gaan wachten?

Gewenste Oplossing:

ik bel achter het bezorgmoment aan, en moet hier voor betalen dat vind ik al vreemd, dat er dan vervolgens incorrecte informatie word verschaft ,frustreert mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A J