Klacht: afspraken niet nakomen

op 05 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren kaart op de deurmat:”morgen bezorgen wij uw pakket, er moet een volwassene aanwezig zijn om te tekenen” ik gebeld hoe laat ik ze ongeveer kan verwachten: ” mevrouw het pakket komt in de ochtend in ieder geval voor 11.30″ prima dan zorg ik er voor dat ik de hele ochtend thuis ben. inmiddels is het 13.30 maar nog steeds geen bezorger. Moet ik dan echt de hele dag hier op gaan wachten?

Gewenste Oplossing:

ik bel achter het bezorgmoment aan, en moet hier voor betalen dat vind ik al vreemd, dat er dan vervolgens incorrecte informatie word verschaft ,frustreert mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 22 april 2017 om 23:06 geantwoord

Dit is een reactie geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door A J