Klacht: Afspraak, niet nakomen

op 14 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ben nogal verwarrend af en toe,
door mijn ernstige Ziekte K.nker, en wat ik al niet meer mankeer, maar daar ga ik het verder niet over hebben

het zit namelijk zo, in juli, kwam er een jongeman bij ons aan de deur, van
Vodafone, hij had wat te vertellen, dus ik liet die jongeman binnen, hij
vroeg of over wilde stappen naar, Vodafone, had wel intressen, mits er geen extra Kosten aan verbonden zouden zijn, dus nee er kwamen zeer zeker geen extra kosten, dat is wel 3x herhaald, dus ik zei ja, dan is het goed, komt er een goeie week later, 2 mannen aan de deur van Guidion, om de Glasvezel aan te sluiten voor Vodafone, maar ze zeiden al meteen dat er 100 euro zeker al aan onkosten, bij zouden komen, toen hadden ze het nog maar, over een kabel, dus de rest is ook niet meer nagekeken, omdat ik ervan af zag, en ze gaven mijn gelijk, dus ik bel een poos later Vodafone op, omdat ik zelf van hen, nog niets had gehoord, om het met zekerheid telefonische te bevestigen, het te Annuleren, Wat kreeg ik te horen, ik was te laat met ANNULEREN en moet maar het bedrag van 282 euro Betalen, zomaar voor niets, ik was helemaal, van streek, en op van de Zenuwen, en belde Vodafone opnieuw op, en kreeg een hele lieve jongeman aan de telefoon, weet zijn Naam, niet meer jammer genoeg, die heeft alles keurig netjes Geregeld voor mijn, en had over 30 euro, wat precies weet ik ook niet meer, maar er kwam, een nieuwe doos, en ze kwamen opnieuw van Guidion aan de deur op maandag 10 oktober, om het alsnog aan te sluiten, maar die begon, al over 200 euro, onkosten, en die heeft Vodafone, zelf gebeld, met de Mededeling, dat hij het niet ging aansluiten, voor 30euro, dus het ging weer niet door, ik had op dat moment haast, want was al te laat, voor de Fysiotherapie, waar ik naar toe moest, ik kom weer thuis, en vroeg aan mijn Man, of alles was Geregeld was, zodat ik niets meer hoefde te doen, ja zegd Hij, alles is geregeld, ik zeg dus hoef ook niet meer te bellen, om het te Annuleren, nee zegd Hij, dat heeft Guidion, al gedaan, die hebben zelf naar Vodafone Gebeld, dus ik dacht hehe, eindelijk, van die stres af, tot dat, ik afgelopen middag belde 14-10, omdat ik zelf nog niks had gehoord van Vodafone, dus ik vraag, hoe dat nu eigenlijk zat, en weet je wat ik te horen kreeg, ik was te laat om het te Annuleren, en moet 282 euro Betalen, dus weer hetzelfde verhaal, niet normaal sorry

Zou graag willen, dat ze mijn met rust laten, en het alsnog Annuleren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duckie2