Klacht: Afspraak met de bank

op 24 april 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Met een medewerker is een telefonische afspraak gemaakt voor een bezoek aan de bank op Koningsdag 27 april. Expliciet gevraagd of de bank op Koningsdag niet gesloten is bevestigde de medewerker dat de vestiging net als werkdagen opengesteld was. De afspraak staat om 11.00u ingepland. Een bevestiging voor de afspraak per e-mail volgt zo spoedig mogelijk.

De medewerker had niet de moeite genomen om te zeggen dat zij in de planningsdatum zich vergist heeft. Tegen sluitingstijd van het kantoor belde een andere medewerker op de valreep op dat de afspraak komt te vervallen. Als deze medewerker niet had gebeld stonden mijn vrouw en ondergetekende op Koningsdag voor een gesloten deur. Ik was van overtuigd dat Koningsdag en de coronacrisis bijwijze van uitzondering de vestiging open was. Een verontschuldiging voor de gemaakte vergissing bleef uit.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste Doney M,Een terecht punt dat je benoemd. Als er een afspraak gemaakt wordt op Koningsdag moet de medewerker er zeker van zijn dat het kantoor geopend is. Echter hoort bij medewerkers bekend te zijn dat onze kantoren op officiële feestdagen gesloten zijn, ondanks dat de agenda voor die dag misschien niet geblokkeerd stond. Mijn excuus dat dit niet gebeurd is.Ik ben wel blij dat hierover nog op tijd contact met jullie is opgenomen zodat jullie niet voor niets zijn langs gegaan. Is er ook al een nieuwe afspraak gepland?Met vriendelijke groet,Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Doney M

4 maanden geleden - De door de Abn Amro medewerker heeft ook een blunder gemaakt door een afspraak in te plannen voor 28 april. Ik ben voor niets bij de regiovestiging geweest om mijn bankpas op te halen. De medewerker die mij te woord stond zei dat deze thuis opgestuurd wordt en niet persoonlijk naar de vestiging hoeft te komen terwijl de medewerker telefonisch degelijk gezegd heeft dat hij op de vestiging aanwezig is om de bankpas persoonlijk uit te reiken. De service informatie holt bij de Abn Amro achteruit. Zal me beraden of ik klant blijf.

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste Doney M,Bedankt voor je toelichting! Ik vind het inderdaad bijzonder dat je zou zijn doorverwijzen om de bankpas persoonlijk in ontvangst te nemen. Dit is nooit mogelijk geweest en wordt inderdaad altijd per post naar het huisadres verzonden.Als je de datum tijdstip nog weet wanneer het telefoongesprek m.b.t. het maken van de afspraak heeft plaatsgevonden, kijken we graag of het telefoongesprek teruggeluisterd kan worden.Met vriendelijke groet,Elvira ABN AMRO Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 12 mei 2020 om 09:09 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare de klacht op 28 april via dit forum in behandeling genomen. We hebben gevraagd om de datum en het tijdstip van het telefoontje waarin toezeggingen zouden zijn gedaan. Omdat we hier niets op hebben gehoord, sluiten we op dit forum de klacht.

Uiteraard kan de klant telefonisch via 0900-0024 een navraag indienen om het betreffende telefoongesprek door de klachtenafdeling terug te laten luisteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Doney M