Klacht: afschrijving.

op 02 februari 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 februari 2014 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Aan de hand van uw bericht heb ik u een e-mail gestuurd.

Ik verwacht dat in de e-mail duidelijk wordt voor welke bestelling u dit bedrag heeft overgeschreven.

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Heeft op 10 februari 2014 om 08:06 geantwoord

Deze vraag komt nu 21 keer binnen. Ik zal hem 1 x beantwoorden (ha ha) Vriendelijkheid is n.v.t. is per kerende mail beantwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Klarna beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door duinkonijn