Klacht: afrekening

connyglim op 26 oktober 2017 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

In maart is een bedrijf voor liander geweest om mijn gasmeter te vervangen omdat hij te oud zou zijn.
In juli kreeg ik de jaarafrekening en had ik volgens de nuon in plaats van normaal 800 kub gas nu ineens 1900 verbruikt.Contact gehad met de nuon die zelf ook aangaf dat het verschil wel heel veel is en ze zouden het uitzoeken.Zelf ook nog contact gehad met liander over mijn oude meter of die geykt kon worden maar die was al vernietigd.Inmiddels 4 maanden verder en nu komt de nuon met een voorstel dat ik 43 euro korting krijg en de resterende 400 euro moet betalen.Hier ben ik het dus niet mee eens nuon neemt klakkeloos de standen over die liander hun geeft en heeft niet eens de foto opgevraagd die de mederwerker heeft gemaakt bij het verwisselen van de meter.

Zou graag willen dat dit word uitgezocht het kan niet zo zijn dat je als alleenwoonende ineens 1100 kub meer gas verbruikt.Het voorstel waar ze mee komen is ontoereikend waar ze ook nog eens 4 maanden over hebben gedaan om dit te bedenken

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 26 oktober 2017 om 15:08 geantwoord

Beste mevrouw Glim, bedankt voor het melden van uw klacht op deze pagina. Ik zie dat uw klacht in behandeling is bij mijn collega De heer Van der Linde en dat u vandaag contact met hem heeft gehad. Omdat het verdere contact via mijn collega verloopt, sluit ik de klacht op deze pagina.

Tyas
Nuon Webcare

connyglim

Heeft op 26 oktober 2017 om 15:42 geantwoord

Nee ben het niet eens met de geboden oplossing ...eerst er vier maanden over doen om het te behandelen en dan met zon voorstel komen ....te gek voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door