Klacht: Afrekenentoonbank

op 07 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.,

Ben zojuist bij Uw filiaal Kempenaaerstraat Oegstgeest geweest waar ik meerdere artikelen gekocht heb. Het betreffende filiaal heeft een minimale toonbank. Direkt nadat na afrekenen werd alweer met de volgende klant aangevangen en de artikelen door geschoven. Bij mijn thuiskomst ontdekte ik dat er een van de 3 flesjes insectenspray ontbrak. Ben direkt naar het betreffende filiaal terug gegaan. De reactie van de mevrouw aan de balie is dit opdracht van Kruidvat. U begrijpt dat ik bijzonder teleur gesteld ben over deze reactie. Hope,ijk kunt U wel iets doen aan de situatie van de toonbank ter plekke.

Met vriendelijke groet,
M.Erkens

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik alsnog het betreffende flesje anti insect € 4.99

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 07125237029