Klacht: Afleverservice UPS

op 22 december 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21 dec 2016 zou er een pakketje van Tomtom thuis worden bezorgd door UPS. Ik zag het UPS voertuig de wijk inrijden en heb direct mijn echtgenote thuis gewaarschuwd. Zij kreeg evenwel niet de gelegenheid naar de voordeur te lopen want er lag al een berichtje in de bus dat het pakket bij het verzamelpunt moest worden opgehaald en ze zag de UPS auto wegrijden. Vandaag ben ik bij het verzamelpunt (10km verder) gereden om het pakket af te halen. Dat was niet afgeleverd en de beheerder vertelde me dat k niet de enige of de eerste ben die dit overkomt. Om 13.38 sta ik in de tuin en zie ik het UPS voertuig voorbij rijden en lees in de track – trace link dat het pakket op dat tijdstip is afgeleverd, terwijl hij helemaal niet is gestopt. Na plm 1,5 uur contact opgenomen met UPS en gesproken met Jan van de klantenservice. Ik heb het verhaal gedaan en Jan wist me te vertellen dat het pakket om 13.38 bij het verzamelpunt was afgeleverd. Er volgde een heel verhaal hoe UPS werkte en mijn opmerking over bij de buren afleveren werd afgedaan met een ” meneer u moest eens weten hoeveel buren er in onmin leven” of woorden van gelijke strekking. Geen oplossing gericht gesprek waarna ik mijn geduld verloor (triest, maar waar)

Excuses van UPS met een bericht naar de leverancier waarvoor zij de verzendingen verzorgen (in dit geval met TomTom NL) en vergoeding van mijn gemaakte kilometers (totaal van 40 km)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 15:33 geantwoord

dit is geen oplossing doch een verwijzing naar een activiteit van UPS

Alle klachten die gemeld zijn door IkBaalvanUPS