Klacht: Afleverservice UPS

op 22 december 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 dec 2016 zou er een pakketje van Tomtom thuis worden bezorgd door UPS. Ik zag het UPS voertuig de wijk inrijden en heb direct mijn echtgenote thuis gewaarschuwd. Zij kreeg evenwel niet de gelegenheid naar de voordeur te lopen want er lag al een berichtje in de bus dat het pakket bij het verzamelpunt moest worden opgehaald en ze zag de UPS auto wegrijden. Vandaag ben ik bij het verzamelpunt (10km verder) gereden om het pakket af te halen. Dat was niet afgeleverd en de beheerder vertelde me dat k niet de enige of de eerste ben die dit overkomt. Om 13.38 sta ik in de tuin en zie ik het UPS voertuig voorbij rijden en lees in de track – trace link dat het pakket op dat tijdstip is afgeleverd, terwijl hij helemaal niet is gestopt. Na plm 1,5 uur contact opgenomen met UPS en gesproken met Jan van de klantenservice. Ik heb het verhaal gedaan en Jan wist me te vertellen dat het pakket om 13.38 bij het verzamelpunt was afgeleverd. Er volgde een heel verhaal hoe UPS werkte en mijn opmerking over bij de buren afleveren werd afgedaan met een ” meneer u moest eens weten hoeveel buren er in onmin leven” of woorden van gelijke strekking. Geen oplossing gericht gesprek waarna ik mijn geduld verloor (triest, maar waar)

Gewenste Oplossing:

Excuses van UPS met een bericht naar de leverancier waarvoor zij de verzendingen verzorgen (in dit geval met TomTom NL) en vergoeding van mijn gemaakte kilometers (totaal van 40 km)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 15:33 geantwoord

dit is geen oplossing doch een verwijzing naar een activiteit van UPS

Alle klachten die gemeld zijn door IkBaalvanUPS