Klacht: AFLEVERING WORDT ABSOLUUT NIET NAGEKOMEN

op 08 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

11 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 juli 2017 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Vanwege een missort hebben wij uw pakket afgelopen Vrijdag niet kunnen leveren. Via een andere website hebben wij van u het trackingnummer mogen ontvangen en wij kunnen u meedelen dat uw pakket vandaag bij u aangeboden zal worden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door petervangorcum