Klacht: AFLEVERING WORDT ABSOLUUT NIET NAGEKOMEN

op 08 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vertelde afleverdatum wordt geheel niet nagekomen, en na commentaar op Facebook wordt je verwijderd

Gewenste Oplossing:

Afleverdatum nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 juli 2017 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Vanwege een missort hebben wij uw pakket afgelopen Vrijdag niet kunnen leveren. Via een andere website hebben wij van u het trackingnummer mogen ontvangen en wij kunnen u meedelen dat uw pakket vandaag bij u aangeboden zal worden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door petervangorcum