Klacht: Aflevering

op 25 juni 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik word er een beetje moe van. Voor de zoveelste keer een papiertje in mijn brievenbus dat een pakketje niet bezorgd is en zij de volgende keer terugkomen of dat het op een centraal punt wordt afgeleverd. Lees: er is altijd iemand thuis. We hebben het in de gaten gehouden, er wordt simpelweg niet aangebeld. Direct wordt dat papiertje in de brievenbus voor aan de straat gedeponeerd. Kost voor ons weer extra tijd en moeite.

Zorg dat er fatsoenlijk wordt geleverd.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:43 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Freee