Klacht: Afleveren op UPS service punt

VonTrox op 16 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mail met aflever datum, verander het 1 dag van te voren naar een UPS service punt. Melding dat het voor einde dag word bezorgd. Niets en nada. Ik word hier zo gestoort van. Vreselijke service.

Breng naar vanavond langs.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - 1Z80736W6872447754

UPS

Heeft op 18 oktober 2017 om 08:28 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Het lijkt er inderdaad op dat deze zending direct bij een UPS Access Point is afgeleverd, waar u het pakket inmiddels heeft opgehaald.

Er is voor u een klacht geopend naar het Center met referentie nummer 1-73121017525 . Het center zal u vandaag contacteren met feedback over wat er is misgegaan.

UPS Social Media Team

VonTrox

Heeft op 18 oktober 2017 om 08:32 geantwoord

Volgens mij snappen jullie het niet. Ik heb zelf gevraagd om de aflevering op een UPS punt en daar was ie volgens jullie systeem ook naar toe gestuurd. Hoe frustrerend is het dan om er achter te komen dat het pakje ineens pas de volgende dag daar geleverd word. En hoe vreemd.

Alle klachten die gemeld zijn door