Klacht: afkoping polis

op 15 september 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Mijn ouders hebben in 1966 voor mij een polis afgesloten bij toen RvS nu nationale Nederlanden nu wil ik die uit laten betalen dus het verzoek ingediend op 29-08-2016 en zou het 13-09-op onze bankrekening staan maar de 13 de niks gebeld met een medewerker zei tegen mij o dat kan nog wel 20 dagen duren pff vandaag 15 sep krijgen wij een brief gedateerd op 9 september dus dat is 6 dagen maar de post doet daar nooit zes dagen over dus misschien gesjoemel met datum weer gebeld ze zegt er is een brief onder weg gedateerd 13 september dus vlak na mijn telefoon gesprek toevallig volgens haar komt er nu weer een brief dat ze legitimatie nodig hebben dus weer geen uitbetaling en tot overmaat van ramp gooien ze de hoorn erop zo ga je niet met klanten om verschrikkelijk wat een verzekeraar geven geen thuis bij uitbetalen alleen als je moet betalen.

as ze gewoon het geld overmaken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 15 september 2016 om 16:17 geantwoord

Bericht van Nationale Nederlanden

4 maanden geleden - Ik begrijp wat je bedoelt. Het mailadres van mijn collega is van de klachtenbehandelaar op dit gebied die jou echt verder kan helpen. Ik vertrouw er echt op dat je er met haar gaat uitkomen. Mocht dat toch niet zo zijn dan nodig ik je graag uit om hier alsnog eens te reageren. Ik hoop dat je ons de kans geeft om dit goed met je op te lossen. Groet, Roy Nationale-Nederlanden Webcare

Heeft op 15 september 2016 om 17:15 geantwoord

ik stuur haar wel een mail maar dan is het weer wachten tot volgende week terwijl uitbetaling 13 sept zou plaatsvinden en het gaat om een bedrag van 219 euro en dat staat al 50 jaar ergens is het dan zo moeilijk om uit te betalen

Bericht van Nationale Nederlanden

4 maanden geleden - Beste Sanne, Ik begrijp dat we te laat ziijn met uitbetalen. Daarvoor onze excuses. Helaas lukt het ons niet meer dit deze week af te handelen. Als je haar mailt gaat ze er direct achteraan. Ze kan op die manier direct je gegevens checken. Uiterlijk maandag neemt ze dan contact met je op. Groet, Kay

Alle klachten die gemeld zijn door sanne@17