Klacht: Afkoop premie vrije uitvaart verzekering met vermogen opbouw en winst uitkering

op 02 oktober 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Mijn vrouw heeft een uitvaart verzekering met €11.000 opgebouwde waarde erin. Deze heeft haar vader vroeger al afgesloten. Mijn schoonvader was dus hoofd verzekering nemer. in de clausule is meegenomen dat als de hoofd verzekering nemer komt te overlijden voor het einde premie betaal datum(2020) deze verzekering premie vrij wordt.
Dit is 4 jaar geleden ook gebeurt, ik heb de afkoop waarde opgevraagd en dit was een belachelijke €2800 en daar moet dan nog belasting vanaf.

Mijn onderbuik gevoel zegt dat dit stinkt aan alle kanten.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Hallo garrut1987, Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor. We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren. Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. We nemen je klacht dan in behandeling. Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden. Groet, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door garrut1987