Klacht: Afkeuring

Ik heb 3 artikelen gekocht die staan op 1 en dezelfde bon.2 artikelen worden goedgekeurd en het 3e artikel niet.Want de bon is niet duidelijk genoeg naar jullie zeggen.Het gaat over de heksenboter die duidelijk omcirkelt is en.net zo duidelijk overkomt als de rest.Hoe kan dit dit is voor mij een raadsel.Mvg.B.Wondergem

Ik ben opzich heel tevreden over jullie en maak regelmatig gebruik van jullie aanbiedingen.Daarom snap ik dit niet.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Scoupy

9 maanden geleden - Hi Bianca, wat vervelend dat je problemen ervaart bij het indienen van je aanvraag. Op het e-mailadres wat ik zie, zie ik geen aanvragen. Graag ontvang ik het e-mailadres van je account, zodat ik kan mee kijken wat er scheelt. Mochten er nog eens vragen zijn over een aanvraag, kan je ook altijd mailen naar klantenservice@scoupy.com. Ik hoor graag van je! Groet, Ward van SCOUPY

Reactie van de melder van de klacht bianca.wondergem71@gmail.com

9 maanden geleden - Hoi scoupy.Mijn email is hebimeroar@casema.nl en ik heb een bon ingeleverd maar die is nog steeds in behandeling vanaf gisterenochtend.Hoe kan dit. Mvg.B.Wondergem

Bericht van Scoupy

9 maanden geleden - Hoi Bianca, dat klinkt vreemd! Zou je ons kunnen mailen naar klantenservice@scoupy.com? Hier kijken we graag met je mee. Klacht.nl is meer bedoeld voor serieuze klachten. Ook kan je ons contactformulier invullen: https://scoupy.com/nl/contact Zou je ons in je mailtje kunnen laten weten met welk e-mailadres je gebruik maakt van SCOUPY? Op jouw e-maildres zie ik namelijk geen aanvragen. Ik zie je reactie graag tegemoet! Groet, Ward van SCOUPY

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bianca.wondergem71@gmail.com