Klacht: afhandeling klachten over hypotheek

op 11 juli 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Sinds het najaar 2011 hebben wij onze hypotheek gewijzigd. Door een fout ( een van de vele, maar ik wil geen RSI oplopen van dit epistel schrijven) van ABN AMRO werd er tot 2 maanden geleden een te hoog bedrag afgeschreven van onze rekening.We hebben vele malen gemaild en gebeld en iedere keer wordt toegezegd dat het opgelost gaat worden.
Het bedrag zou op 22 juni gestort worden.Na weer 2 keer gemaild (waarop geen antwoord!) te hebben krijgen we vandaag een mailtje dat dat er een verzoek tot uitbetaling is gedaan. Dit noemen ze bij ABN AMRO prefered banking!!!

Dat het geld z.s.m. overgemaakt wordt!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 10 augustus 2012 om 13:27 geantwoord

De afdeling die verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling van de betreffende kwestie heeft nogmaals contact gehad met de klant en gaan de afhandeling verder bespoedigen. De klant verzocht om ons te informeren als de verdere gang van zaken onverhoopt niet naar wens gaat.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN Amro beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Moppie-1955