Klacht: Afhaalpunt 30 km verwijderd en nieuwe leveradres niet te wijzigen!

op 12 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS levert alleen tijdens kantooruren, dus wil ik dat mijn pakket op een afhaalpunt afgeleverd wordt om het na het werk afhalen te kunnen.
Ik woon in het centrum van Den Haag en kan op de website van UPS het pakket alleen op een service point in de haven van Schiedam bezorgen laten – dit is 30 km van mijn huis verwijderd,
Er zijn tientallen UPS access points in Den Haag, dus waarom kan ik geen van die afhaalpunten kiezen?

Gewenste Oplossing:

Als ik een afhaalpunt in dezelfde stad als mijn adres kiezen kan, of een nieuw leveradres kan kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 juli 2017 om 06:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij hebben dit even voor u nagekeken, echter er zijn diverse Access Points bij u in de buurt waar u het pakket kan laten afleveren.

U kunt deze locaties terugvinden via https://www.ups.com/nl/nl/Home.page . Als u dan klikt op \" Locaties \" en uw adres of postcode invoert, dan vindt u de Access Points bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hagenaar2017