Klacht: Afgesproken vergoeding Heliumtank, als nog betalen

op 14 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 20 november heb ik Bol.com gebeld over een bestelling die ik niet heb ontvangen. Ik heb ook aangegeven dat er vaker mis gaat met het bezorgen van bestellingen dus zodanig ik mij ook druk maak of ik hem wel ga ontvangen en dat ik dus straks een party heb en de helium tank nodig heb. In de eerste stantie nam de medewerker een mannelijk medewerker mij niet serieus en probeerde grappig over te komen. Mijn frustratie werd door hem opgewekt en heb ik vervolgens opnieuw ingebeld. Ik kreeg een vrouwelijke collega aan de lijn en gaf aan dat iets mis is gegaan met de bestelling en dus zij een nieuwe gaat bestellen. Zij zou 10 euro vergoeden, dat voor alle ellende en zij zou de hele heliumtank vergoeden dat i.v.m. vaker mis is gegaan en ik naar een ander stad moest reizen voor helium ballonnen. Mevrouw verontschuldigde haar en gaf duidelijk aan dat zij het ook niet oke vond. Ik heb herhaald wat mevrouw zei en vroeg mij af of ik het wel goed begreep. Mevrouw herhaalde ja, en dat zijn zeker in de gesprekken opgenomen. Daarna na een tijdje heb ik opnieuw gebeld (2 keer) en vroeg ik mij af van waarom de factuur nog in het systeem stond. Zij gaven mij aan van je kan het als niet ontvangen beschouwen en nee hoor het komt helemaal goed tot mijn verbazing ik een herinnering heb ontvangen. Ik bel dus nogmaals opnieuw in, eerst zonder te luisteren al een meneer die direct een oordeel heeft vandaag. 12 december. Het gesprek voelde ik al uit de hand lopen en dus heb ik opgehangen en kreeg ik een ander medewerker Paul aan de lijn. Hij gaf mij aan dat dit niet stond tussen de notities en dat hij mij hiermee moet teleurstellen. Hij gaf mij aan dat ik dis gewoon moet betalen. Ik heb aangegeven van dat het niet klopt en dat zij de gesprekken terug kunnen beluisteren. Vroeg aan meneer of ik de naam mocht zodat ik het in de klacht kan beschrijven en gaf aan van niet. Ik ben enorm gefrustreerd. Ik verzin natuurlijk niet zelf dit soort dingen. Dit is mij echt toegezegd. Wat er is toegezegd en de notities die komen niet overeen! Hoe moeten we dan de medewerkers en bol.com gaan vertrouwen? Ik had zojuist een artikel besteld maar heb het weer geannuleerd dit was echt de laatste druppel voor mij. Ik wil dat de gesprekken worden beluisterd. Ik ben er helemaal klaar mee.

Ik wil dat zoals is beloofd de heliumtank wordt vergoed. Dit is al de hoeveelste keer dat het mis gaat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 december 2017 om 12:07 geantwoord

Beste Duygu,

Na aanleiding van het contact dat je hebt gehad met mijn collega Rina zal ik dit bericht sluiten.

Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -