Klacht: Afgesloten door verkeerd rekeningnummer

op 24 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Eneco vindt het nodig om ons zomaar af te sluiten
omdat hun naar hun zeggen niet hebben kunnen incasseren van het rekeningnummer. Het rekeningnummer wat hun hebben bestaat al jaren niet meer dit is al meerdere malen door gegeven telefonisch en over de mail. Het goede rekeningnummer staat zelfs op het contract wat persoonlijk is ondertekent.

Het is een tijd goed gegaan met incasseren maar door iets raadselachtigs is het toch weer fout gegaan en is het goede rekeningnummer ineens spoorloos verdwenen. Er is een betalingsregeling getroffen voor een bedrag van 500 euro ook hier is weer het goede rekeningnummer door gegeven

door deze problemen met eneco ben ik nu genoodzaakt om 400 euro te betalen voor het opnieuw afsluiten van een contract bij een andere leverancier omdat ik anders zonder gas en stroom zit. En dat dan met een baby.

Slechte service als je belt met een medewerker en dat dan gewoon de verbinding wordt verbroken. En niet de moeite nemen om even terug te bellen.

Kortom Eneco is een aanfluiting.

Het geld terug en dat eneco hun fout toegeeft

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uw onvrede als we daadwerkelijk een verkeerd rekeningnummer hadden. Echter, momenteel staat er zelfs nog een deel van het termijn open van de maand maart 2013. Sindsdien hebben we geen termijnbedragen meer kunnen incasseren. In dat geval is het ook uw eigen verantwoordelijkheid erop toe te zien dat de termijnbedragen worden voldaan. Immers, door de achterstand is meermaals de automatische incasso vervallen, dus alleen aan een verkeerd rekeningnummer ligt het absoluut niet. Ik kan dan ook niets meer voor u betekenen. Als u nog vragen heeft over het openstaande bedrag, verzoek ik u contact op te nemen met deurwaarder Flanderijn & Van Eck. Met vriendelijke groet, Martijn, Eneco Webcare

Heeft op 28 januari 2014 om 14:52 geantwoord

nee ze steken gewoon weer hand in eigen zak

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 januari 2014 om 15:46 geantwoord

Klant uitleg gegeven, al sinds maart nauwelijks betalingen meer plaatsgevonden.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobudo1980