Klacht: Afgeleverd ver weg, alleen per auto bereikbaar

op 28 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket werd bezorgd toen ik niet thuis was en is vervolgens bij een ophaalpunt afgeleverd. Dit punt was echter 6 km van mijn huis en dus een dikke 10min autorit verder. Als ik zo ver had willen rijden had ik het wel in de winkel gekocht. Voor mensen zonder auto niet haalbaar om daar pakket op te halen. Dit vind ik heel slecht!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket in afzienbare afstand (max 2,5 km) wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 juni 2017 om 06:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met Case nummer 1-63443897904 . Zij zullen gaan onderzoeken waarom uw pakket op deze locatie is afgeleverd. U zult zsm door het center gecontacteerd worden met feedback over deze aflevering.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door LB2017