Klacht: AEG wasdroger voor de 2e keer kapot

op 12 juli 2012 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net binnen de garantietermijn van 24 maanden is onze wasdroger defect gegaan. Gelukkig werd dit gerepareerd. Maar nu, de droger is 4 jaar jong is de droger weer kapot. Volgens de monteur is de printplaat kapot en mag ik ruim €200 betalen om mijn droger weer werkend te krijgen. Dat ga ik niet doen, ik vind dat ik recht heb op vergoeding aangezien de droger nog heel jong is. AEG geeft 24 mnd garantie en als je 3 apparaten koopt 5 jaar. Dus als je 3 apparaten hebt gunt men een langere levensduur. Het probleem van de printplaat is een bekend euvel bij deze droger. Jammer dat AEG geen service verleent.

Gewenste Oplossing:

Een gerepareerde wasdroger zonder bijkomende kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 01 november 2012 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas was uw klacht door technische redenen niet eerder zichtbaar voor ons, vandaar deze late reactie. Aangezien uw klacht al wat ouder is, sluiten wij deze. Mocht u prijs stellen op heropening, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam

Alle klachten die gemeld zijn door Manuelap