Klacht: AEG vaatwasser

Beste meneer, mevrouw,

Wij zijn tot op heden een tevreden klant van de AEG producten en inmiddels hebben wij al een tweede keuken met alle apparatuur van AEG erin.
Helaas zijn we, tot onze verbazing, voor het eerst erg ontevreden over onze nieuwe vaatwasser. Deze is kortgeleden geplaatst. De deur van de vaatwasser kan alleen in OF het slot-stand (dus een dichte vaatwasserdeur) of zo’n 20 cm open.
De vaatwasser vele keren per dag in het slot doen en weer opentrekken bij ieder ding wat je er in zet lijkt ons niet de bedoeling. Echter als je de deur open zet, ziet het er lelijk uit.

Verder is de bovenlade verschrikkelijk onpraktisch. Dit zijn we niet gewend van de AEG vaatwassers. Al het serviesgoed valt over elkaar heen en valt om tijdens het wassen. Het komt simpelweg omdat de vlakke ruimtes te krap zijn. Normaal servies, van normale afmetingen, past er niet op. Schuin erop zetten gaat ook niet, het valt dan om, ook als je het probeert vast te zetten tegen elkaar.

AEG F55322VI0

Een andere bovenkorf. En een deur die een stand kan dat tie net niet in het slotje hoeft, maar wel tegen het aanrecht aan blijft. Dus geen open klep van 20 cm.

Bastianne van Zanten

Alle klachten die gemeld zijn door