Klacht: Aeg Cx 7 LI-ion 21steelstofzuiger alweer defect.

op 18 april 2020 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

2,5 jaar geleden deze stofzuiger bij Fonq gekocht. Na 9 maanden was hij defect is toen gerepareerd. De stofzuiger gebruiken wij voor de bovenste verdieping en word niet vaak gebruikt een keer per week. Hij zit niet continu in de lader aangezien dat slecht is voor de batterij. Na nog geen 1,5 jaar gebruikt te hebben alweer defect. Valt nu net buiten de garantie periode. Wij hadden na de eerste keer al een slecht gevoel over deze stofzuiger na het lezen van de recensies (helaas te laat gelezen )maar konden helaas niet ons geld terug krijgen. Klacht bij Fonq ingediend maar kunnen helaas niks doen . Klacht bij AEG neergelegd maar krijgen niet eens antwoord op onze mail. Tot op heden zeer slechte service. Nooit meer bestellen bij Fonq en geen apparatuur meer van AEG.
Bij andere internet aanbieders heb je tenminste nog een coulanceregeling.

Na vele klachten over deze steelstofzuiger gelezen te hebben. Is het een product wat niet goed werkt. En fabrikant doet er niks mee. Gaart een alternatief voor de slecht functionerende steelstofzuiger.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

5 maanden geleden - Goedemiddag, ik kan me voorstellen dat dit inderdaad erg vervelend is. Op basis van het email adres kan ik geen mail terugvinden, heeft u ook een ticketnummer? Dan kijk ik het graag voor u na.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Dasher2004

5 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor uw reactie. Mijn ticket nummer is 2138228 verzonden op 31 maart. Met bijlage de aankoop bon. Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Anders ben ik ook telefonisch te bereiken.Met vriendelijke groet, John van Berge

Bericht van AEG

5 maanden geleden - Goedemiddag, ik heb de mail gevonden. Ik zal hier zo snel mogelijk inhoudelijk op reageren.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Dasher2004

4 maanden geleden - Tijd niks meer gehoord van AEG. Zo gaat de klanten service dus met klanten om. Geen passende oplossing of gehoor. Tijd voor de loden leeuw slecht AEG. Geen producten van jullie en dochter ondernemingen meer voor ons gezin tot dit opgelost is.

Bericht van AEG

4 maanden geleden - Goedemiddag, inmiddels is er gereageerd op uw mail.Met vriendelijke groet,Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dasher2004