Klacht: Advertenties plaatsen niet meer mogelijk

op 21 januari 2014 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik wilde een advertentie plaatsen op marktplaats, en dit was volledig volgens de regels. Geen illegale spullen, beledigende taal, of anderszins incorrecte dingen. Heel frustrerend, dat de advertentie hooguit 10 seconden bestaat, en daarna direct weer wordt verwijderd. Wat daar de reden van is, blijft voor mij een raadsel. Als je dan het verhaal via de mail meldt aan de staf van Marktplaats, krijg je een onzinnig mailtje terug, waar je dus totaal niks mee kan. Eigen schuld dikke bult, zo leek het debiele wijf te redeneren. Tot slot heb ik gehoord dat veel meer mensen last hadden van dit toch vrij aparte probleem. Kinderachtig gedoe vind ik het wel. Jammer.

Dat het account onmiddellijk weer wordt gedeblokkeerd, plus de persoonlijke excuses van een staflid van Marktplaats. Zo ga je niet met je klanten om.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blackberry 113