Klacht: na betaling nog altijd niet actief zou 2x worden terug gebeld ook niet gebeurd mail ook geen reactie op gekregen.

pvdbincome op 06 mei 2013 over Advertentieplanet.nl in de categorie Websites - Advertenties

al meerdere malen heb ik jullie proberen te mailen en bereiken zonder resultaat.
mijn factuur kon niet worden afgeschreven nu heb ik al 2X de betaling uitgevoerd via ideal deze is ook al 2x nu afgeschreven tevens heb ik van jullie een factuur mail toegezonden gekregen waar ook op staat dat het betaald is maar ik blijf de melding boven aan beeld krijgen : we konden de factuur van april 39,00 niet afschrijven klik hier om de betaling te voldoen. aangezien dit nu al is gebeurd …. blijf ik nog altijd deze melding krijgen. echt een flut systeem tot nu toe wat hier wordt toegepast. ik verwacht dat dit ook per direct wordt opgelost ik wil namelijk nog een hoop advertenties toevoegen waarmee ik nu achter kom te liggen. ik heb namelijk ook afspraken met andere mensen hierover die ik graag wil na komen. graag een oplossing ! tevens is dit ook wanprestatie van de service die jullie bieden. ik zie er graag wat tegenover ! mij is al 2x beloofd van het 0900 4900 900 nummer om terug gebeld te worden maar dit is nog altijd niet gebeurd. net weer gebeld.

account per direct weer normaal zodat ik producten kan blijven toevoegen.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Advertentieplanet.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Advertentieplanet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door