Klacht: adverteeerder fraudeert

op 05 september 2015 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb kleding gekocht van adverteerder ‘golf’ gekocht. Een pak, een jasje en overhemd. Geadverteerd als ‘prachtig pak’ en ‘zgan’. Ik heb per mail eerst gevraagd of het echt mooi en bruikbaar was, wat bevestigend is beantwoord. Ik heb een deal gemaakt voor de totale set, betaald en ontvangen. Het jasje was goed. Het overhemd is totaal versleten en de broek van het pak ook. Slijtvlekken, een lelijke haal naast de gulp en een knoop die bijna naar buiten komt. Het pak is daardoor niet te dragen. Overhemd ook niet.
Vervolgend heb ik gevraagd om het pak terug te mogen sturen. Daarmee gaat ze niet akkoord. Ik moet het maar doorverkopen of zo. Terwijl ik het of terug wil sturen of naar de kringloop wil brengen.

Van: Golf via Marktplaats [mailto:[email protected]] Verzonden: zaterdag 29 augustus 2015 9:37
Aan: [email protected]

Uiteindelijk wil ze € 20,- terug betalen wat ik geweigerd heb. Ze heeft me bedrogen die kleding voldoet niet aan de kwalificaties waaronder is geadverteerd. Ik wil € 60,- terug ontvangen voor het pak en overhemd. Dat wordt geweigerd.
Deze klacht bij Marktplaats indienen gaat niet. Zij verwijzen naar juridisch loket of politie en ontlopen daarmee hun eigen verantwoordelijkheid. Als men ongestraft mag frauderen maakt het heel gevaarlijk om daar nog te kopen, dus wees gewaarschuwd dat je mogelijk een kat in de zak koopt en daar niets aan te doen is.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan57