Klacht: adreswijziging

op 12 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 15 jr lid v/d ANWB, en opeens zegt een vrouw tegen mij:jij hebt in mijn flat gewoond, ja zeg ik 13 jr. geleden, dan heb ik een incassobrief voor jouw??? En idd aan mij gericht via een oud adres(adres A) Ik moest 145,50 betalen, en anders kwam de deurwaarder. Ik incassoburo gebeld: ik was toch verhuisd naar adres B? nee ik woon op mijn huidig adres C en heb altijd post ontvangen. Of ik dan bewijs wilde opsturen dat ik op adres C woon (sinds 1998), 6 weken niets gehoord, opeens een mail van incassoburo, er is een fout gemaakt bij ANWB, maar incassoburo moet betaald worden, dus “schelden” zij mij de 1/2 kwijt dus hoef ik “maar” 125,00 te betalen, voor een product waar ik normaal 94,95 voor betaal.
Dit is duidelijk een fout van ANWB, die zich afdoet met:ja maar u moet de incassokosten betalen, want dat buro heeft kosten gemaakt.Dit is dus de omgekeerde wereld.
conclusie ANWB maakt fout, en dan mag jij opdraaien voor de kosten

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ANWB de incassokosten betaald.
En dan vergeet ik de telefoonkosten.

dit wordt in zijn geheel doorgestuurd naar de consumentenbond.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 16 juli 2012 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door lian Nieuwland