Klacht: Adres niet gevonden en gebrekkig contact

op 21 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS kan het opgegeven adres, of mij, niet vinden.
Daarop wordt ik blijkbaar gebeld maar dat weet ik dan nog niet omdat het nummer ‘onbekend’ is en er wordt geen voicemail ingesproken.
Een dag later wordt ik weer gebeld en dam wordt er wel ingesproken. Echter, wanneer ik dit afluister is de klantenservice reeds gesloten en kan ik pas de volgende dag reageren.
Dan blijkt dat het pakket niet meer op de dag zelf geleverd kan worden. Want de busjes zijn al weg.
Was er eerder ingesproken dan had ik eerder kunnen bellen. Was er de mogelijkheid om via de app te communiceren of de e-mail dan had ik dat kunnen doen.
Nu is er niet geleverd (niet meer nodig dus geretourneerd) omdat de bezorger het niet kon vinden.

Groet, Taco

Als ik geen kosten krijg van de leverancier.
(Liefst compensatie voor de verloren tijd)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 juli 2017 om 08:52 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Heeft op 21 juli 2017 om 09:56 geantwoord

Telefonisch is het meerkeuzemenu met spraakherkenning erg lastig. Duurt te lang voordat ik een medewerker te pakken krijg.

Dus bellen is reuze onhandig op een werkdag.
Anyways: het tracking# = 1ZY011806859949815

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemiddag, Als ik kijk naar dit afleveradres dat is dit een bedrijfsadres of kantoor adres. De zending is echter niet aan het bedrijf geadresseerd en kan daarom niet afgeleverd worden. Ik adviseer u dan ook om vandaag nog contact op te nemen met onze klantenservice om de juiste aflever gegevens door te geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht TicTaco

3 maanden geleden - Bedankt voor het advies. Als u had gekeken in uw historie dan had u kunnen zien dat ik vanochtend om 8:04 uur reeds telefonisch contact heb gehad om dit te doen. Beetje jammer... Levering kon niet meer op tijd plaatsvinden. Dus retour afzender. Leverancier reeds op de hoogte.

Alle klachten die gemeld zijn door TicTaco