Klacht: Administratieve fout op fout, medewerkers Brussel niet professioneel en laten reizigers voor de fouten betalen.

op 06 februari 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

December 2017 Banjul geboekt. Bij aankomst op airport werd bij de balie gezegd dat we helaas niet mee konden omdat de namen niet zouden kloppen!
Bij TUI zijn de achternamen niet goed verwerkt. In mijn geval waren mijn voorletters en tussenvoegsels op de lijst gezet, van mijn medereiziger zijn voornaam dubbel op de lijst.
We konden niet mee omdat wij niet konden bewijzen dat WIJ WIJ waren. Wat ik ook zei we konden NIET mee. En daar sta je dan, klaar voor 5 weken vakantie.
De oplossing zo werd aangedragen we konden voor 250 euro per ticket, 500 euro extra dus, wél mee. Dat heet, volle vlucht.
Getergd tot op het bod ben ik akkoord gegaan met deze absolute geldklopperij van TUI. Boven op de reeds betaalde tickets kwamen 500 euro.
TUI maakte deze administratieve fout, medewerkers begrepen er zelf geen snars meer van, kwitantie van het door mij extra betaalde bedrag niet genummerd overigens.
Een grote schande en absoluut niet juist hoe TUI en hun medewerkers reizigers belasten door los van hun fouten klanten te laten betalen voor hun onvermogen de zaken goed te regelen.
Ook tijdens de terugvlucht veel gezeur gehad omdat TUI de, hun, fout nog steeds niet hadden aangepast.! De klantmanager van de TUI balie in Banjul doorzag de fout van TUI en stelde me gerust, ik kon/mocht mee..
TUI nee. Zeer slechte zaak, zal 25x nadenken voor ik weer n reis boek met deze slechte maatschappij.

Ik ben tevreden wanneer TUI aangeeft administratieve fouten te hebben gemaakt waardoor wij zwaar benadeelt zijn geworden. Immers 500 euro bij betalen is te gek voor HUN fouten.!
Ook de terugvlucht was aanvankelijk rampzalig tot de klantmanager orde op zaken bracht, inclusief de gendarmes die mijn gegevens gekeken en zagen dat de fout bij TUI lag, administratief en onkunde van de medewerkers aan de balie in Brussel.
Oplossing, excuses en 500 euro (volle vlucht) retour betalen.!,,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huub van den Broek.