Klacht: activeren spaarpunten!!

op 14 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Het is helaas niet mogelijk deze te activeren,omdat er geen acount wordt geacepteerd!!

vele malen geprobeert maar wachtwoorden en emailadres worden
steeds als onjuist gemeld!
terwijl het zeer zeker!! goed is vermeld!
Ik hoop dat er een andere manier om ze aan te melden!want ik vindt het na 45 jaar trouwe klant wel eens leuk om iets in welke vorm dan ook te ontvangen.

gewoon via een brief doorgeven!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 16 januari 2014 om 13:51 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Putker,

met vriendelijke groeten,

Pauline,
Nuon Webcare

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Goedemiddag mevrouw Putker, Op 16 januari 2014 hebben wij met u gesproken over uw mislukte aanmelding voor Nuon Exclusief. Wij erkennen bij uw individuele account het probleem welke u ondervindt met het aanmelden. Het probleem hebben we bij de betreffende afdeling ter oplossing neergelegd. Met u hebben we afgesproken dat we u zeer zeker op de hoogte houden van de vorderingen. Namens Nuon Webcare wil ik u bedanken voor de moeite die u hebt gedaan deze kwestie bij ons onder de aandacht te brengen. met vriendelijke groeten, Pauline Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fransca.