Mijn Klacht:
Vanaf woensdag 22 april is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd. Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn bedrijf, ik kan geen boekingen binnen krijgen, ik kan geen geld overmaken en iedere dag meldt uw servicelijn dat de technische dienst aan het werk is. Het is beschamende vertoning hoe Vodafone met zijn klanten omgaat.
Gewenste Oplossing:
Directe activering, financiele compensatie van geleden schade en excuus

