Klacht: Activeren prepaid simkaart

op 30 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe prepaid simkaart gekocht op 23- 05- 2020. Probeerde te bellen. Lukte niet. Toen 1244 gebeld. In menu nr 9 gedrukt. Krijg steeds te horen: u kunt niet opwaarderen want actieveercode is al eerder gebruikt. Hoe kan dat? Kaart iss nieuw gekocht en nooit door mij gebruikt..

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gebruik kan maken van beltegoed op deze simkaart. Controle: er zou 339 kb gebruikt zijn weet niet waar aan. Info is verder dat ik gebeld kan worden tot sepember 2021

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mobieltje80