Klacht: klantvriendelijk

op 06 november 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

was van middag in de winkel in etten leur en vroeg aan verschillende verkoopsters na een artikel kijk daar maar daar moet het staan als dat niet is is het er nietmeer zo ging dat 3 keer achterelkaar ik was er klaar mme toen vroeg ik aan een oudere dame heeft uw toevallig verstand ja zei ze ik ben de bedrijfs leider ik zei wat jammer dat geen een verkoopster mij iets kan vertellen toen zei daar ben ik zo van verschrokken wij mogen geen serves meer geven en ook niet meelopen nou ik wist niet wat ik hoorde ik zelf ben 25 jaar bedrijfsleider geweest bij giraffe en blokker ik wist niet wat ik hhode dit wou ik even kwijt ga voor taan na hoeven of chaam daar weten ze het nog wel bedankt en groetjes

oplossing lig bij jullie niet bij de klant

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/.Met vriendelijke groet,Team Webcare Action

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fambouleij1