Klacht: Action reageert al 3x niet op mail

claudje969 op 11 juni 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hogedrukreiniger gekocht bij action. Deze na een tijdje gebruikt, maar de terrasreiniger draait vrijwel niet. De bon heb ik niet meer, maar wel de betalingsgegevens van de pin. Via de site heb ik 3x een bericht gestuurd, maar action reageert totaal niet!

Gewenste Oplossing:

omruilen terrasreiniger voor een goed werkende

Bericht van Action

9 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/ Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door