Klacht: Achterstallig loon en vergoedingen

Ad Theis op 31 maart 2018 over Chatoorang Logistics in de categorie Logistiek

Chatoorang Logistics,
Adres wagenparkstalling en magazijn: Pottenbakkerstraat, Ridderkerk, Adres z.g. kantoorhoudend: Discusstraat, Rotterdam
Half Augustus ben ik begonnen te werken bij dat bedrijf. Bijna 14 uur per dag. Een gedeelte van september is uitbetaald. november staat ook nog open. Overuren en reiskosten hoorde ik niets meer over. Omdat uitbetaling uitbleef en er geen loonstroken werden verstrekt ben ik daar gestopt. Na herhaaldelijke telefoontjes en App berichten wordt er veel beloofd maar tot nu toe (25-03-2018) is er nog niets gebeurd. Andere collega`s blijken met hetzelfde probleem te kampen. Uiteraard is Chatoorang Logistics hierbij een afrader voor aankomende Chauffeurs en mogelijke nieuwe aanbieders voor bezorging goederen. Onbetrouwbaar en ze hebben schijt aan alles.

Als alle achterstallige betalingen naar tevredenheid zijn voldaan, hiermee doel ik op: achterstallig loon, reiskosten, overuren en vergoeding van door de UWV opgelegde boete omdat ik geen loon had gekregen dus recht zou hebben op WW. op papier werd ik wel uitbetaald maar op mijn bankrekening komt maar niets binnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Theis