Klacht: achteraf betalen

op 14 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bol.com biedt achteraf betalen aan , dit is echter in geen een geval mogelijk geweest.

Gewenste Oplossing:

misschien optie om geen achteraf betalen meer aan te bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Joyce,

Bedankt voor ons gesprek. ik heb je nog een email gestuurd.

Fijn dag,
Bol.com webcare

Alle klachten die gemeld zijn door lara1231