Klacht: Accu bijna 3x zo duur dan normaal

op 06 oktober 2015 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Gisteren stond ik met een auto die niet wilde starten, ANWB gebeld en ze gingen iemand sturen. Na ruim een uur was er eindelijk iemand.
Monteur bekijkt de situatie en ontdekt dat de accu versleten is.
Netjes een nieuwe accu er in en de auto start weer. Nu vraag ik de prijs en deze is tussen de 120 en 130 euro zegt hij, maar de rekening komt via het bedrijf waar hij wekt. Het merk van de accu (Sznajder) zegt mij helemaal niks, dus ik ga eens Googlen. Na lang zoeken kom ik hem tegen op een buitenlandse site. Het blijkt een Pools merk te zijn en kost 45 euro. Dit vind ik nog al een groot prijs verschil, dus neem contact op met de ANWB.
De persoon aan de telefoon verteld mij, dat dit komt door de service zodat ik weer verder kan en 3 jaar garantie. Als ik hem in de winkel koop heb ik ook 3 jaar garantie. En service?! Daar betaal ik toch ieder jaar mijn premie voor?! die is ook al stukken hoger dan bij andere pechhulp diensten.
Al klant sinds 2001, maar voor mij na dit jaar geen ANWB meer. Dit vind ik gewoon schandalig.

Als de prijs rond de winkelprijs komt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LJ de Brouwer