Klacht: accu al binnen 3 jaar garantie niet meer goed

op 27 januari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De problemen met opstarten had ik begin van de maand november 2013 en veel eerder al de auto kon moeilijk gestart/ de accu had al te weinig vermogen; vaak was die net goed om op te starten.

Op 27 december 2013 had ik ANWB-centrale 3 keer opgebeld.
stond altijd op de wachttoon, waardoor er te lange wachttijd ontstaan. Ik moest snel weg zijn.

Verder had problemen met opstarten terwijl het weer niet zo koud was, en de verlichting was niet aan. Bij toeval kwam een aardige mijnheer mij helpen, dus ANWB-HULP werd daardoor uitgesteld.

Op 24 januari 2014 kreeg weer dezelfde probleem, net als op de 27e december 2013 , ik moest naar mijn werk zijn. Op wachten van de ANWB duurde te lang, heb ik een leen auto gebruikt om tijd op mijn werk te zijn. En wachtte ik tot de 25e januari in de ochtend, nadat ik klaar was van mijn werk.
Mijn broer wilde graag mij brengen naar mijn moeder die uit de trap gevallen was. Maar de auto kreeg niet gestart. Mijn broer heeft daarom de ANWB snel opgebeld. Hulp was gekomen.

Gewenste Oplossing:

Omdat de accu al defect was nog in de garantie periode van 3 jaar verzoek ik u vriendelijk de geplaatste accu niet op mijn rekening te verhalen.

Met de vriendelijke groet,

Tan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LTAN