Klacht: account geblokkeerd vanwege vals naam gebruik.

op 07 juli 2012 over Facebook in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2010 heb ik een facebook account maar niet onder.mijn eigen naam. gisteren is plotseling mijn account geblokkeerd omdat ik een melding kreeg sat ik een valse naam gebruik. ik bepaal zelf als ik mijn bijnaam of echte naam gebruik. om mojn account te activeren moest ik mijn echte naam doorgeven en mijn paspoort als dogitaal bestand opsturen. dit heb ik 6 keer gedaan. ik heb een mail ontvangen dat het facebook team gaat bepalen hoe zijn mijn profiel gaan aanpassen en dan pas mijn account activeren. dit alles is belachelijk voor woorden. en zij mogen niet mojn profiel aanpassen omdat ik mijn echte naam niet verplicht ben om te gebruiken. ze reageren niet als ik vraag wanneer wordt mijn account weer geactiveerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn account is geactiveerd en dat mijn bijnaam kan hanteren. dit moet ook zsm gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door asje oh