Klacht: Accomodaties ver beneden normaal niveau.

op 27 september 2017 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Mijn naam is van der weegen en ik werk bij de rijks overheid in Nederland. Heel veel gereisd en gezien. Voor het eerst met Bolderman een rondreis geboekt fascinerend Schotland. Echter 2 van de 4 accomodaties waarin wij verbleven waren zo bar slecht en beneden normale standaard dat ik dit niet kan laten passeren zonder er melding van te maken en dat ik ook wil dat dit netjes opgelost en behandeld wordt. Het waren de accomodaties Britannia Coventry Hill in Coventry en Calledonia hotel in Ullerpool. De eerste zo vieze vloerbedekking en vies en de tweede hetzelfde maar dan nog erger. Schimmel in de badkamer, het was een bijgebouw waarin ik verbleef dat heel onstabiel in elkaar zat en je had het gevoel dat die elk moment kon instorten. Hele dunne wanden, vochtig, vies, onhygiënisch, gaten in de muren, vieze douch,geluidshinder en op het vloerbedekking durfde je gewoon niet zonder slippers op te lopen, zo smerig.Met heel veel moeite heb ik in deze accomodaties kunnen slapen, echt een aanslag op mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid. In allebei de hotels aan het hotel management gevraagd voor een andere, fatsoenlijke kamer en er werd niets mee gedaan. Onze reisbegeleider zei dat ik een klacht moest indienen als ik thuis was dus op dat moment werd er geen passende oplossing gegeven. Wat ik ook niet snap is de toeslag die ik heb moeten betalen omdat ik alleen reis. Ik heb in een 1 persoons kamer verbleven in alle hotels dus waarom daar extra voor betalen? Normaal betaal je extra omdat je gebruik maakt van een tweepersoons kamer. Mijn kamers waren klein met 1 persoonsbed en weinig ruimte en hele slechte ligging met slecht uitzicht in deze twee accomodaties. Dus je betaalt meer voor de slechtste kamers? Ik hoorde dat klachten op de lange baan worden geschoven en slechte recensies worden verwijderd maar ik hoop dat dit nu niet meer van toepassing is. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat we dit snel en netjes oplossen en dat ik de extra toeslag die ik heb moeten betalen omdat ik alleen reis terug gestort krijg en een verontschuldig van jullie zijde krijg voor het wegnemen van mijn vakantiegevoel door de vieze accomodaties waarin ik heb moeten verblijven. Heeft echt een enorme domper gegeven op de mooie reis. Ik heb deze aanklacht niet openbaar gezet omdat ik jullie een kans wil geven om het recht te zetten. Doen jullie dit echter op de lange baan schuiven dan maak ik hier echt werk van. Dan wordt dit veel meer dan een klacht. Ik ken de wegen die ik moet bewandelen. Ik ben een persoon die mensen met fatsoen en respect behandel en dit verlang ik dan ook terug van mijn medemens.
Ik hoop snel iets van u te vernemen,

Mevr van der Weegen.

De busreis zelf was mooi.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bolderman over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Yvonne van der weegen

1 maand geleden - Ik heb meerdere foto's gestuurd maar ik zie er maar 1 ? Hoe kan ik deze alsnog bijvoegen. Bij gewenste oplossing staat niet de goede tekst. Ik had bij :" wat vind u mooi aan de reis" de busreis was mooi geplaatst!

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne van der weegen