Klacht: Abonnement opzeggen vodafone ivm verhuizing buitenland

op 22 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op dit moment heb ik een twee-jarig contract lopen bij Vodafone voor bellen,internet en sms. Ik kan hier geen gebruik van maken, aangezien ik al sinds october 2013 in het buitenland woon en de kosten berekend worden bovenop de bel-/sms-/internetbundels. Opties die gegeven worden zijn afkopen, 20+ euro betalen om het abbonoment op stop te zetten voor een aantal maanden waarna het abonnement gewoon verder gaat of een formulier opsturen waarin staat dat de resterende maanden conform de Algemene Voorwaarden, in een keer in rekening gebracht. Wat alnsog afkopen zou inhouden.

Erg frustrerend, aangezien ik nu zo’n 60 Euro per maand betaal voor een service waar ik geen gebruik van kan maken. Ontbinden van het abonnement door middel van een afkoopsom is absoluut geen optie voor mij als jonge student. Ook het abonnement overschrijven aan een ander person zal helaas niet lukken.

Ontbinding van contract zonder volledig afkoopsom. Verplaatsing van abonnement naar Vodafone Uk of abonnement alleen laten tellen tijdens dagen in Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door tmreed