Klacht: Abonnement opgezegd in proeftijd van 14 dagen opzegde

op 01 april 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer contact met jullie op te zoeken via Twitter, webformulier en E-mail maar ik krijg gewoon geen contact met jullie. Ik heb mijn abonnement opgezegd binnen herroepingsrecht van 14 dagen via automaat. Ik heb geen toegang meer tot mijn account. Dus ik kan niet via mijn account jullie benaderen. Er wordt nu maandelijks een bedrag van mijn rekening geschreven terwijl ik sinds februari geen lid meer ben. Kan dit opgelost worden?

Gewenste Oplossing:

Als een persoon van Basic-Fit contact opneemt dan ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 april 2020 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TarBasic