Mijn Klacht:
Mijn Klacht:
Sinds februari 2021 is mijn rekening geblokkeerd. Op het moment van betalen kwam ik tot mijn grote schrik erachter dat mijn bankpas geblokkeerd is. Het is gewoon te gek voor woorden dat je niet bij je EIGEN geld kan komen, terwijl je weet dat er voldoende saldo op de rekening staat.
Nadat ik de klantenservice had gesproken bleek dat mijn rekening bij ABN-AMRO geblokkeerd was omdat er een handeling mee was gebeurd wat niet correct zou zijn. Het enige wat er gebeurde is dat er huurgeld van mijn moeder op die rekening was gestort om mijn lasten mee te betalen. Het gaat om €1000. Ik heb er gelijk €500 gepind. En daarna was het gelijk geblokkeerd.
We zijn nu 4 maanden verder en er is nog niks bekend. Ik heb ze vaker gebeld en ook berichten via facebook verstuurd, maar het mocht niet baten.
Ik ben nu ten einde raad en wil graag weten waar ik aan toe ben. Want dit duurt al bijna 4 maanden.
Gewenste Oplossing:
compensatie van alle ongemakken.
Gewenste Oplossing:
zo snel als mogelijk vrij geven van me rekening. Ik wil op vakantie gaan!!!!
