Klacht: Abn Amro werkt van alle kanten tegen

op 19 december 2012 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik baal er enorm van dat Abn Amro ons tegenwerkt omdat wij van Hypotheek gaan veranderen. Werd al telefonisch bedreigt dat wij het z.s.m moeten regelen en dat we anders een torenhoge boete moeten betalen. Aflosnota is geldig t/m 31 december. We zitten in de rentebedenktijd dus hoezo boete?Wij hebben op onze betaalrekening een privelimiet zitten. Deze limiet word bij aktepassering afgelost. Onze nieuwe hypotheekverstrekker wil graag een verklaring zien dat de privelimiet m.i.v. de datum van de aktepassering opgeheven word. Abn Amro weigert een verklaring af te geven. Ook al zouden wij het op eigen verzek doen met een brief met beide handtekeningen weigeren ze nog mee te werken.Vind het net een kleuterschool zoals zij te werk gaan en met hun klanten omgaan.Omdat ze aans ons niks meer kunnen verdienen gaan ze maar tegenwerken. Sorry hoor maar zo ga je toch niet met klanten om.

Dat ze niet zo kinderachtig doen en ons normaal behandelen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, Ik begrijp dat dit voor u een vervelende situatie is. Ondanks dat dit nu slecht voor u uitkomt, is het een algemeen geldende voorwaarde dat de rekening wordt opgeheven als er geen debetstand meer is. Deze voorwaarden heeft u bij het afsluiten van het limiet van ons ontvangen. Als u de voorwaarden nog eens wilt nalezen, kunt u deze via de volgende link opvragen http://bit.ly/Wv3zPy . Heeft u hierover nog vragen, dan ben ik graag bereid om deze verder toe te lichten. Met vriendelijk groet, ABN AMRO Webcare Mw. G. Kamphuis

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 24 december 2012 om 10:45 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht hebben wij de klant informatie gegeven over de voorwaarden van het krediet dat de klant destijds heeft afgesloten. Daarbij hebben we een link gestuurd naar de volledige voorwaarden bij dit product.

Alle klachten die gemeld zijn door huismuis