Klacht: Bezorging

op 16 juli 2014 over Abasprix.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag klacht telefonisch gemeld. Gèèn medewerker aan de lijn te krijgen.Kan dus mijn klacht niet toelichten en dit vind ik een kwalijke zaak.
Waarom moet alles digitaal? Het woord klantenservice krijgt steeds minder betekenis.
Ik wil geen bijschrijving op mijn bank,omdat wellicht een vakantiebezorger
geen aandacht voor uw bedrijf heeft, maar ik wil HET AD.

Gewenste Oplossing:

HET ALGEMEEN dAGBLAD WORDT NABEZORGD.
OF U STUURT MIJ EEN AANTAL BONNEN TOE, ZODAT IK ZELF EEN KRANT KAN KOPEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abasprix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abasprix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door basmick