Klacht: Aansluitkosten betaald niet goed aangesloten

op 18 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb vanwege een verhuizing al mijn witgoed bij de media markt gekocht.Nu heb ik een electronische fornuis laten bezorgen en aan laten sluiten kosten 59.95 .Na 1 maand viel de linker kant uit en sprongen mijn stoppen door.Contact gehad met media markt vanwege de garantie
Werd mij geadviseerd om een monteur te bellen nummer gekregen en deze ook gebeld .Na 2 maanden kan hij pas komen had het erg druk.Nu heeft de monteur geconstateerd dat de bedrading los is geschoten.Monteur heeft dit op formulier aangegeven.nu na 4 maanden gebeurt het als ik alle 4 pits aanzet gaan ze na een tijdje uit en krijg je ze ook niet meer aan .Zit je met je eten half gaar!!!.Ik terug naar de Media markt en verhaal gehaald .Ik wou mijn aansluit kosten terug omdat dit niet goed was uitgevoerd.Ik moest het formulier wat de monteur had gemaakt meenemen.Dit gedaan en weer terug geweest.Nu komt het wordt er gezegd mevr u heeft zelf uw fornuis verschoven zodat de draden los schieten.We nemen contact met de Monteur u hoort nog van ons wordt je weer weggestuurd.Ik had hem bijna aan zijn stropdas over de toonbank gesleurd.wees hem het bordje met beste service nou die is ver te zoeken bij de media markt.Hier koop ik dus nooit meer.

Ik ben tevreden dat ik mijn aansluitkosten vergoed worden en een monteur weer langs komt om mijn fornuis te maken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilly 1969