Klacht: aansluiting naar Etten-Leur

op 22 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

9 van de 10 keer als ik met de intercity vanuit Rotterdam (traject den haag -venlo) kom mis ik de aansluiting naar Etten-leur op het station in Breda (traject zwolle-roosendaal). Mijn IC trein vanuit Rotterdam komt binnen en mijn aansluiting naar Etten-leur vertrekt op het station in Breda, kunnen deze treinen niet op elkaar wachten, hierdoor moeten vele mensen/reizigers een half uur wachten. Ik heb vanuit Rotterdam ook al eens via Roosendaal geprobeerd, maar hier precies hetzelfde probleem, de een komt binnen en de ander vertrekt. Op de heen reis is het vaak rennen op het station in Breda (levens gevaarlijk) om de aansluiting naar Den Haag te halen, dit lukt meestal wel. Maar op de terugreis, duurt de reis altijd een half uur langer, voor de reizigers naar Etten-Leur….?? hoe kan dat ?? Hier moeten vele reizigers last van hebben

ik zou tevreden zijn als er een normale aansluiting is op het station in Breda tussen de IC's uit de randstad (traject den haag-venlo) en traject zwolle-roosendaal) richting etten-leur.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 26 juli 2016 om 10:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door petervanoverveld